{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تــــــــــღـــــو هــــــــــمــــــــــهـ

تــــــــــღـــــو هــــــــــمــــــــــهـ

دنـــــــیـــــــاے مـــــــــنــــــــــی
دیدگاه ها (۲)

خانومم یادش بخیر. این اهنگ را باهم تو ماشین میخوندیم. چقدر د...

محمد جان بخدا خیلی دوست دارم

این گونه که مرا صدا میکنی درخت کهن توی حیاط را صدا کنیشـــــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط