{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام.من. برا چند دقیقه اومدم.

سلام.من. برا چند دقیقه اومدم.
دیدگاه ها (۴)

چطورید؟؟؟؟

بایی.

حالا هم میرم شاید ساعت دوازده اینا اومدم.

اسمر

سلام من اومدم😁

سلام من اومدم😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط