{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی ندارم فقط قیافه ی کاترین

حرفی ندارم فقط قیافه ی کاترین
دیدگاه ها (۹)

دورد

موندم قرار بدنشو چیکار کنم از الان عذاب وجدان گرفتم

ولی چرا کسی از جک استاوبر چیزی نگفت خدایی آهنگاش روح آدمو نو...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

من حرفی ندارم😑می فهمید حرفی ندارم یعنی چی😑😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط