یعنی توی دبیرستان هیچ چیز بهتر از این نیست که معلم گفته ب
یعنی توی دبیرستان هیچ چیز بهتر از این نیست که معلم گفته باشه امتحان میگیرم بعد بیاد سر کلاس یکم درس بده و بگه امتحان ایشالا واسه جلسه آینده !! اونوقت این شادی رو بچه خرخونا خراب میکنن که هی میگن آخه ما خوندیم امتحان بگیرید و معلمم مجبور میشه امتحان بگیره!! خدا این جور آدما رو نصیب هیچ کلاسی نکنه...!!!
- ۴.۰k
- ۰۴ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط