تیام:
تیام:
گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد
زیرا اغلب خود را به نابینایی زدن نیز نوعی خوشبختی است.
👤 اسحاق نیوت
گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد
زیرا اغلب خود را به نابینایی زدن نیز نوعی خوشبختی است.
👤 اسحاق نیوت
- ۳۲۶
- ۱۴ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط