{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♜ هر دو بـازی کـــردیم ..♜

♜ هر دو بـازی کـــردیم ..♜
تــــ✘ــو بــا مــ✘ـــن

✘مــــن بـــا ســـرنــــوشـتـم✘
دیدگاه ها (۱۴)

کامنت بزارین لطفا

خودم آره کامنت پلیز

اولش خوب بود...دوستم داشت...عاشقم بود...اگ قهر میکردم میمرد....

توجه توجه وبلاگ منو دوشتم غزل برید نظر بزاریدhttp://ghazal2p...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط