{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نترکی دیانا شب جالبی بود تاحالا این قدر تو مجازی نخندیده

نترکی دیانا شب جالبی بود تاحالا این قدر تو مجازی نخندیده بودم!
شب به خیر همگی!
دیدگاه ها (۱۴)

عاشق دلتنگیاتونم!

خدایا ما کجا داریم زندگی میکنیم ؟؟نه جدا کوجا؟؟

خدا جونم نصیب گرگ بیابان نکن این همون لحظیه که گیج بازی دراو...

😐 😐 من:کوردلیا اروم دستاتو پشت سرت قلاب کن و لباتو بکش تو وا...

تاحالا تو امرم انقدر برای مانی گریه نکرده بودم😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط