{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب این اوسی منه عکس گذاشته بودم اوکی دیگه نزاشتم و اینکه

خوب این اوسی منه عکس گذاشته بودم اوکی دیگه نزاشتم و اینکه رو اسمش موندم آیسا یا ساکورا حالا براتون سواله که چرا آیسا آیسا که اسم ایرانیه در واقع در اشتباه هستین زدم تو گوگل اسم ژاپنی با آ برای یکی از رمان هام میخواستم آورد آیسا


فکت از ادمین : خدایی این آیسا هست یعنی از همون اول برای ژاپن ساخته شدم 🤣🤣🤣🤣
برای همین می‌خوام اسمشو بزارم آیسا چون کراشش مویچیرو ئه 😌👍 دیگه خودتون ببینید و اینکه من اینو از یه نفر کپی کردم
دیدگاه ها (۰)

@shinobu313ایشون ترجمه کردن من هم کپی کردم کامل کردم گذاشتم

بلاخره یکی نیست 🤣🤣🤣

زندگیمو تغییر داد ✨...ادیت خودم

part:۲

Lord or Lady of Crime

پست بشوسلام عسلیا👍😛بهله آرت آوردم (خپس) میدونم که نمیشناسید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط