خوب این اوسی منه عکس گذاشته بودم اوکی دیگه نزاشتم و اینکه
خوب این اوسی منه عکس گذاشته بودم اوکی دیگه نزاشتم و اینکه رو اسمش موندم آیسا یا ساکورا حالا براتون سواله که چرا آیسا آیسا که اسم ایرانیه در واقع در اشتباه هستین زدم تو گوگل اسم ژاپنی با آ برای یکی از رمان هام میخواستم آورد آیسا
فکت از ادمین : خدایی این آیسا هست یعنی از همون اول برای ژاپن ساخته شدم 🤣🤣🤣🤣
برای همین میخوام اسمشو بزارم آیسا چون کراشش مویچیرو ئه 😌👍 دیگه خودتون ببینید و اینکه من اینو از یه نفر کپی کردم
فکت از ادمین : خدایی این آیسا هست یعنی از همون اول برای ژاپن ساخته شدم 🤣🤣🤣🤣
برای همین میخوام اسمشو بزارم آیسا چون کراشش مویچیرو ئه 😌👍 دیگه خودتون ببینید و اینکه من اینو از یه نفر کپی کردم
- ۱۰۲
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط