{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:(+🎶=:)

:(+🎶=:)
دیدگاه ها (۲)

این بچه چقدر بد افتاد تو عکسه😑💔

الان در حال دعوا کردن با دوستم هستم بعدا میفعالم😐💔

ಠ_ಠ:)

من عررروووسسسککک جیمین میخوامಥ⌣ಥ____*

پارت سوم پرنسسی از جنس ابر آن روز صبح، بادِ ملایمی از سمت جن...

من رو به اون: 🖇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط