چون شیشه درین میکده صدبار شکستیم
چون شیشه درین میکده صدبار شکستیم
وآنگه به دل از بیم نهفتیم صدا را
طالب_آملی
امشب آرزومیڪنم
لحظه، لحظه زندگیتون
"خدا"ڪنارتون باشه ودستتون
تو دستای بخشایشگر خدا
نماز و روزه تــــــون قبول
التماس دعا مهربانان
🌸🌷🌸🌷🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌼🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌷🌼🌷🌼🌷🌷🌼🌷🌷🌼🌷🌼🌷🌼
وآنگه به دل از بیم نهفتیم صدا را
طالب_آملی
امشب آرزومیڪنم
لحظه، لحظه زندگیتون
"خدا"ڪنارتون باشه ودستتون
تو دستای بخشایشگر خدا
نماز و روزه تــــــون قبول
التماس دعا مهربانان
🌸🌷🌸🌷🌸🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌼🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌷🌼🌷🌼🌷🌷🌼🌷🌷🌼🌷🌼🌷🌼
- ۲.۹k
- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط