{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه تو شلوغیاتون یاده ما نیستین

اگه تو شلوغیاتون یاده ما نیستین
پس تو تنهایی هاتونم دوروبر ما نیاین...
دیدگاه ها (۱)

من همون آدم پر منطقِ بی احساسم!!!

زندگی، با زنده بودن فرق داره ...

𝒑𝒐𝒓𝒐𝒇_𝒃𝒊𝒐#

محفلههه زود باشین بیاین اگه نیاین می...عههه بیاین دیگهاگه از...

بچه هاااا چرا انفالو میکنین اخهاگه از پیجم راضی نیستین بهم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط