{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دٍَلـمـ تروًٍ میخوًاتَْ😘

دٍَلـمـ تروًٍ میخوًاتَْ😘
قلبم 😍 پیش توست
😉 قربون اون چشات
😂 فدای خندهات


اینشعر واسه پسر خالمه که هنوز ۱ سالشه😍
دیدگاه ها (۲)

بیار بالا بدبختیاتو:) بدبخت

-ناراحتم:(+چرا:)-نمیدونم :(-عادیه نگران نباش:-)+:/-:)

ا نشد که🙍

یا ابلفضل یا حسن الفرار🏃 🏃 🏃 🏃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط