{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا.....

خدایا.....
چه آسان می توان تورو دوست داشت
دیدگاه ها (۱)

صاف ریده میشه روت هیچ کاریشم نمیشه کرد

محبان مهدی اوخواهد آمد اللهم عجل ولیک الفرج

خخخخخ

مد نشه صلوات

حاجی روز سوم این ماه یا ماه بعد میا-

تورو دوست دارم چون آرامشمی✨❤️ تورو دوست دارم چون لبخندت قشنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط