{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سوال بسیار اساسی

یه سوال بسیار اساسی
مگه ما نمیگیم گاو صندوق
خب چرا نمیگیم خر صندوق؟
دیدگاه ها (۸)

اصن اهنگشش یه حالی مییده

فقط ونومجررررررررررررررررررررر

چرا ابوزر داریم اما ابونقره نداریم؟

در مدرسه ما نذری قیمه میدن:/دیروز رفتم سوال از معلم بپرسم دی...

خب یه سوال من ( ژنیا) گوگولی یا جدی و خشن؟

الهی هرچی نیت قلبیه نمایان شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط