{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها خونه ای ک مطمئنم تو این شرایط میتونم‌بسازم😂😂

تنها خونه ای ک مطمئنم تو این شرایط میتونم‌بسازم😂😂

👅 @DRAAZ 👅
دیدگاه ها (۲)

چرا اااا، باید یکی اینو بخره؟خود روحانی هم اینو نمیخره👅 @DRA...

از الان گفته باشم...کسی به هوای من سبزه گره نزنهامسال هم میخ...

قابل توجه بعضیا.

- تنها ماشینی که تو این شرایط میتونم بخرم

تو خونه هر ایرانی یدونه ع اینا هس مطمئنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط