{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام هیچ مدرسه ای بالاتراز"تجربه"نیست.افسوس که" شهریه ای"

سلام هیچ مدرسه ای بالاتراز"تجربه"نیست.افسوس که" شهریه ای" به گرانی "عمر"دارد صبح ادینه به خیر
دیدگاه ها (۲)

وااااااااااااای چه حال میده قیافه مامانشو تو اون لحظه ببینی

زعفران استهبان یهویی

مراقب خطای دیدتون باشید

آزاد شهر همین الان یهویی ساعت ۶/۴۲

♥️🍃هیچ "مدرسه ای" و "دانشگاهی" بالاتر از "تجربه" نیست!افسوس ...

صبح شد و چون خدا را داریم یقینا خیر است سلام صبح بخیر و روزت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط