{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😒 از یک جایی به بعد که گذشت تنهایی ترجیح میدی

😒 از یک جایی به بعد که گذشت تنهایی ترجیح میدی
دیدگاه ها (۱)

😂 😂

فقط هنگامی که یک پشه روی بیضه هایت بنشیند به این نتیجه میرسی...

دقیقا 🔞 🔞

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوشزده ام فالی و فریادرسی می آ...

اساسوال پست:کدوم فصل رو ترجیح میدی؟

چه فصلی رو ترجیح میدی و چرا؟حمایت؟

ادیت از فلیکس🐤سوال:خوانندگی رو ترجیح میدی یا بازیگری؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط