{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#کپشن

#کپشن
از زیر دریایی روانی، به توعه بیشور که رفتی
صدامو داری؟
تو عمق ۴۰۰ متری خاطرات دارم غرق میشم اکسیژن ب پاعین ترین سطح خودش رسیدع اینجا زیر دریاعیه منه روانیه
جواب بدید
مرکز
صدامو داری؟
از مرکزیته چشمایه تو دستور میخام
لطفن جواب بدید
اکسیژن تموم شده دیواره های زیر دریایی داره خراب میشه
الانه که غرق بشم:))
#بی_مخاطب
دیدگاه ها (۱)

#عکس_نوشته

و سکوت می‌کنی🖤و فرياد زمانم را نمی‌شنوی.يک روز،من سکوت خواهم...

[شنیدن مهم نیست....درست شنیدن مهمه]

😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط