{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بس نفهمی :'(

از بس نفهمی :'(
دیدگاه ها (۱۳۰)

پیشم بمون...

عجب پس سریع دل میکنن

...

:'(...

بعضی ها واقعا نمی فهمند یا خودشان را زدند به نفهمی؟!

میشه نفهمی مامان؟𝒕𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒍𝒊𝒌𝒊𝒏𝒈𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط