{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خلیی بدبختم چون کسی دوست نداره

من خلیی بدبختم چون کسی دوست نداره
دیدگاه ها (۱)

قلبم شده تنها

تقدیم باعشق

چشم هایم پرازاشک شده شاید کسی کمک کن

چشم هایم پرازاشک تا شایدکسی کمک کن

این منو دوست بدبختم بودیم چون معلم ریاضی گفت من آنلاین قبول ...

ما که تا حالا عاشق نشدیم ولی از اونجاکه تو همه مورد بدبختم م...

هیچکس منو دوست نداره:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط