{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯿﻮ ﭘﺮﮐﻦ !

ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯿﻮ ﭘﺮﮐﻦ !
.
.
ﮐﯿـ .. ﻡ ﺗﻮ .. ـﻮﻧﺖ
ﺟﺎﻣﻮﻧﺪﻩ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺻﺤﯿﺤﺶ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ:
.
.
ﮐﯿﻔﻢ ﺗﻮ ﺧﻮﻧَﺖ ﺟﺎﻣﻮﻧﺪﻩ !!!!!!!!
ﻣﻨﺤﺮﻑ
ﻣﺎﯾﻪ ﻧﻨﮓ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﺿﺪ ﺁﺭﻣﺎﻧﻬﺎﯼ ﺍﻣﺎﻡ !
لابد یارانم میگیری
دیدگاه ها (۱۳)

یه کمی سر گیجه بد نیست :-)

نظر شما چیه ؟؟من که 9 و1والاابوخودا:-)) :-))

خخخخ

بیشرفا حالمو بد کردن ازبس که کثیفن :-\

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط