{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کوفتی از دریم تو گوشیم مونده بود که نگذاشته بودمو گذاش

هر کوفتی از دریم تو گوشیم مونده بود که نگذاشته بودمو گذاشتم_
دیدگاه ها (۴)

این سم رو با شما شریک میشم_

جورج‌‌..

عه عه عه دراکو؟

خودمو جر دادم تا تو poly buzz یه بات درست کردم👍

این خیلیییی قدیمی تو گوشیم مونده بود🗿

من خاک نشین بودمو پرواز تو بودی:))#این_دریا_طغیان_خواهد_کرد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط