خدایا اگه مارو بهم نرسونی ب خودت قسم فراموشت میکنم.نگی نگ
خدایا اگه مارو بهم نرسونی ب خودت قسم فراموشت میکنم.نگی نگفتی
خدایا بنتم یادت نی،
خدایا بنتم یادت نی،
- ۳.۷k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط