{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون که من سن سیزیم

چون که من سن سیزیم
چون ک من ...
چون ک من ...

گجه چکر...
گونلر سولار
😔 😔
دیدگاه ها (۵)

زامانلار ایزین ورمز گولمینه خاطیرلر ...🙂 🙂

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی ک کوتاههاز اینجا ک من ایستادم چق...

🙂

کاپ? تاپ ?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط