{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#مادرمی_اگه_بخوای_بهت_جونمم_میدم_زندگیمی

#مادرمی_اگه_بخوای_بهت_جونمم_میدم_زندگیمی
🦋🕊
اگربعد از خداسجده
رواه می بود!!!
من برای
مادرم سجده میکردم.؛❣
دیدگاه ها (۳)

هیچ گاه نفهمیدم رفت و امددرست است یا امدو رفت...🥀

🦋🕊

🦋🕊

🦋🕊

ژینا به معنای زندگی ست.

فن های بانو جنی باید برای بانو سجده کنن

برای همینه که شیطان در برابر انسان سجده نکرد.!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط