{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخخخخ

خخخخخخ
اینم پیامیه که من میفرستادم براشون
:
سلام
کشتمش الان توی خونه جعفر اینا هست
توی یه اتاقه تا صبح بو میگیره
زود با بچه ها برین ببرینش گم و گورش کنین
دیدگاه ها (۳۴)

خخخخ

خودمم فکرشو نمیکردم اینطور تموم شه

#گذشته_تلخ Part: 7خانم چوی: سلام دخترم خوبی!؟ +سلام مرسی خوب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط