{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی از حسرت‌هایی که همواره گریبان آدمی را میگیرد:

یکی از حسرت‌هایی که همواره گریبان آدمی را میگیرد:
"کاشکی به اندازه ای که دوستش داشتم،مرا دوست داشت."

‎‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

‎‌‌┄┄┅┅✿❀♥ ️❀✿┅┅┄┄درد، مرا انتخاب کرد من تو را تو، رفتن را...

‎چه بهانه ای بهتر از سلفی دو نفره؟ برای در آغوش گرفتن و بوسی...

یکی از انیمیشن هایی که خیلی دوست داشتم🫠

محمود درویش میگه

تنها ستاره ای که دوستش داشتم 🖤🖤🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط