{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر باور داشته باشی که می‌توانی،پس حتماً می‌توانی..

اگر باور داشته باشی که می‌توانی،پس حتماً می‌توانی..
دیدگاه ها (۳)

شاد بودن یک انتخاب است.. انتخاب کن که شاد زندگی کنی..

افرادی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با آنها آشنا می‌ش...

برای کسی که تلاش می‌کند هیچ غیر ممکنی وجود ندارد..

از یک جایی به بعد برای هیچ چیز بحث نمی کنی!حتی اگر یقین داشت...

خونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط