شیعیان که جای خود دارند...
شیعیان که جای خود دارند...
ارمنی ها هم عزادارت می شوند...
"به احترامت ناقوس ها بی صدا می مانند..."
#به_استقبال_محرم
ارمنی ها هم عزادارت می شوند...
"به احترامت ناقوس ها بی صدا می مانند..."
#به_استقبال_محرم
- ۶۳۶
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط