هم وطن حالم بد است...از رفتار خودم و شما ،از رفتارهایمان
هم وطن حالم بد است...از رفتار خودم و شما ،از رفتارهایمان حالم بد است...
از رد و بدل کردن فیلم های غیر اخلاقی،
از پخش هزارباره تصاویر شخصی دیگران در شبکه های مثلا اجتماعی،
از حمله های بی دلیل ما به همدیگر در فضای مجازی،
از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران،
از اشغال ریختن در خیابان های شهرمان و صحبت از پاکیزگی خیابان های کشور های اروپایی،
از قابلیتمان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل،
از عمل های زیبایی،
ازیکی نبودن حرف و عملمان،
از غیبت کردن های بسیارمان،
از بی مطالعه بودنمان،
از ذوب شدن در فرهنگ غرب و فراموش شدن زبان مادریمان،
از مدرک گرا بودنمان،
از کلاس گذاشتن های بی موردمان،
از لطیفه های قومیتی،
از طرز رانندگیمان،
از صف های صد شاخه مان،
از مصرف گرا بودنمان،
از قسطی خریدن اجناس لوکس برای فخر فروشی.....
از...
از....
از......
از کجا بگویم...از چه بگویم...که حالم بد است... خیلی هم بد است..
از رد و بدل کردن فیلم های غیر اخلاقی،
از پخش هزارباره تصاویر شخصی دیگران در شبکه های مثلا اجتماعی،
از حمله های بی دلیل ما به همدیگر در فضای مجازی،
از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران،
از اشغال ریختن در خیابان های شهرمان و صحبت از پاکیزگی خیابان های کشور های اروپایی،
از قابلیتمان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل،
از عمل های زیبایی،
ازیکی نبودن حرف و عملمان،
از غیبت کردن های بسیارمان،
از بی مطالعه بودنمان،
از ذوب شدن در فرهنگ غرب و فراموش شدن زبان مادریمان،
از مدرک گرا بودنمان،
از کلاس گذاشتن های بی موردمان،
از لطیفه های قومیتی،
از طرز رانندگیمان،
از صف های صد شاخه مان،
از مصرف گرا بودنمان،
از قسطی خریدن اجناس لوکس برای فخر فروشی.....
از...
از....
از......
از کجا بگویم...از چه بگویم...که حالم بد است... خیلی هم بد است..
- ۴۱۲
- ۰۵ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط