{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا اادم باید سرش توی لاک خودش باشه نه باهربی سروپایی و

دقیقا اادم باید سرش توی لاک خودش باشه نه باهربی سروپایی وهرکس وناکس سفره دلش ربازکنه صدوهشادتاکامنت بی سروته با هرنفهمی درددل کنه اخرش که چی هیچی الکی بهم خواروبدارد ابجی وداداشی خطابش کنه این یعنی اخرخریت
دیدگاه ها (۳)

حرف میم عشق منه عاشقشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط