{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونی من کیم..؟ نه؟ پس بزار⬇ برات بگم من کیم: من اونیم ک

میدونی من کیم..؟ نه؟ پس بزار⬇ برات بگم من کیم: من اونیم ک دوروبرش خیلی شلوغه، ولی تنهای تنهاس من اونیم ک ته مشکلات و غم هاس،ولی همه میگن بیخیاله و ته کیف این دنیاس.. من اونیم ک خیلیا میخوان جاش باشن⬇، ولی نمیدونن ک جاش⬇ تنگ ترینجای این دنیاس.. من اونیم ک پای حرفای همه میشینه⬇ و واسشون تکیه گاس..ولی.. حرفای خودش میمونه تو دلش❤ چون تنها تکیه گاش فقط خداس⬆ من اونیم ک⬇ اونایی ک نمیشناسنش میگن بچه شر اینجاس⬇.ولی.. نمیدونن چقد بی حوصله و گوشه گیرم..خلاصش کنم اونی ک هستم با اونی ک ظاهرا هستم خیلی فرق داره!!!
دیدگاه ها (۱)

#کیک#رنگی#خوشمزه ^_^

خوشمزه ^_^

باید دختر باشی تا ﺑﻔﻬﻤﯽ دلت برای غیرتی شدن برادرت غنج برود. ...

دختر با اخم اومد پیش مادرش و گفت:مامان من دیگه از دختر بودن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط