میدونی من کیم..؟ نه؟ پس بزار⬇ برات بگم من کیم: من اونیم ک
میدونی من کیم..؟ نه؟ پس بزار⬇ برات بگم من کیم: من اونیم ک دوروبرش خیلی شلوغه، ولی تنهای تنهاس من اونیم ک ته مشکلات و غم هاس،ولی همه میگن بیخیاله و ته کیف این دنیاس.. من اونیم ک خیلیا میخوان جاش باشن⬇، ولی نمیدونن ک جاش⬇ تنگ ترینجای این دنیاس.. من اونیم ک پای حرفای همه میشینه⬇ و واسشون تکیه گاس..ولی.. حرفای خودش میمونه تو دلش❤ چون تنها تکیه گاش فقط خداس⬆ من اونیم ک⬇ اونایی ک نمیشناسنش میگن بچه شر اینجاس⬇.ولی.. نمیدونن چقد بی حوصله و گوشه گیرم..خلاصش کنم اونی ک هستم با اونی ک ظاهرا هستم خیلی فرق داره!!!
- ۱.۴k
- ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط