{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که از امشو با کت شلوار و کِروات میخوابم😅 😅 😅

من که از امشو با کت شلوار و کِروات میخوابم😅 😅 😅

عاغا رفتی کمک کردی دمت گرم
دیگه چرا سلفی و عکس و فیلم میگیری از بدبختیِ مردم😐 😡 😠
دیدگاه ها (۱۱)

یه کامنتِ عاشقونه ک میفرستادی توی پست همه ی اونایی که کامنت ...

😅 😅

ینی تا ایحد داغونم😎 😅 #در مورد پسرام صدق میکنه هاا😅 😅

مخلصِ اونایی که فقط توی شادیا باهامون نیستن😍 👍

Protector

Protector

زندگی تعیین شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط