{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با تو بودم :)

با تو بودم :)
ارزو هایم با تو رنگی شده بود :)
آمدی ...
عاشقم کردی ......
و رفتی و این دل را تنها گذاشتی .....
حال این قلب من از نبود تو کبود شده است :) 💜
دیدگاه ها (۱)

دنیا بی #تو معنی ندارع

میدونَم میدونی توعَم نِمیتونیبِدونِ مَن بِمونی^'^💜 🐳

دوبارع دل هوای با تو بودن کردع:):broken_heart:

دخترااااا قبوووول داااارید؟

هیححححح

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟با دو چشمان پُر از اشک صدایش...

قلب هایمان یکی بودامامقصدمان یکی نبودتو رفتی و من ماندم در ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط