{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی مغز بودن 😑 😑 😑

بی مغز بودن 😑 😑 😑
دیدگاه ها (۲۷)

پسره کدومه 🤔 🤔 🤔

کدوم یکی زیبا تره 🤔 🤔 🤔

نظری دارید یا ندارید 🤔 🤔 🤔

،😎 😎 😎

مغز:

اگر قلب داشت که دل نمیشکوند اگر مغز داشت با مغز بهتر کار میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط