{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما را

ما را
همه شب
نمیبرد خواب :))

#سعدی
دیدگاه ها (۱)

لب اگر باز کنمبا تـو سخن ها دارم.. #فاضل_نظری

ای شب از رؤیای تو رنگین شده... :))#فروغ_فرخزاد

راهِ مرا اشاره شو !من به کجا رسیده ام؟!هرچه دویده ام تو را ؛...

شانه هایت ساعتی چند ؟ بگو...میخرمش!گاه خرج گریه هایم سخت بال...

یادم کورالین رو توی ۶ سالگی دیدم شب خوابم نمیبرد دیگه🤣

🍒🌱یکی به خواب و من اندر خیالِ وی بیدار...🍒🌱سعدی#believeme

هر شب قبل خواب اینو ببینید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط