{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متحرکه :|

متحرکه :|
وا میکنه عایا ؟! :|
نکردم ب درک :|
دیدگاه ها (۳)

±

ﺧــــــــــﺪﺍﯾـــــﺎ ﻫﺮﭼﯽ ﺍﺯﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﺑﮕﯿﺮ!!!=__=ﻭﻟـــــــﯽ ﺍ...

.^.

بعلهههه :|جک میتونس زنده بمونه :|

....

هیچ وقت این اهنگو درک نکردم 😅🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط