گاهی اوقات هم باید گفت:
گاهی اوقات هم باید گفت:
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند...
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
🏵🏵
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند...
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
🏵🏵
- ۳۵۱
- ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط