{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کــــــــــامنت پـلیز

کــــــــــامنت پـلیز
دیدگاه ها (۱۴)

@_@خوب چیه!!!!!

بللللللللله اینجوریاست:-P

اینم سینی قاسم علیه السلام یه رسم بین ما خوزستانی هاست خیلی ...

عـــــــاااشقتم خــــــــداااا خودت مواظبش باش به تو سپردمش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط