{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لز بودن خودمون چه اشکالی داش اصن

لز بودن خودمون چه اشکالی داش اصن
دیدگاه ها (۹)

سرم درد می‌کنه...باید برم دندون پزشکی...ازش قرص معده بگیرم.....

"درحال افتخار کردن ب کشور خود"

دلم میخواد امیر انسان دوست انگشت کنم

میکاکوماندو

درخواستییی لز تایپ Infp

رابینن

جنگ من با گی تی لز فنا تو آپارات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط