سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان عزیز گروه تواشیح بین المل
سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان عزیز گروه تواشیح بین المللی سیرت النبی
توفیق داشتم سال تحویل رو در حرم امیرالمومنین درک کنم و نایب الزیاره همتون بودم ان شاالله سال پربرکتی داشته باشید و عیدیتون ظهور صاحب العصر باشه.یاعلی التماس دعا مصطفی طیرانی از اعضای گروه سیرت النبی مشهد مقدس
توفیق داشتم سال تحویل رو در حرم امیرالمومنین درک کنم و نایب الزیاره همتون بودم ان شاالله سال پربرکتی داشته باشید و عیدیتون ظهور صاحب العصر باشه.یاعلی التماس دعا مصطفی طیرانی از اعضای گروه سیرت النبی مشهد مقدس
- ۵۷۶
- ۰۲ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط