{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بحث تو که وسط باشه اره من حسود ترینم!

بحث تو که وسط باشه اره من حسود ترینم!
دیدگاه ها (۲)

سایه ی هیچکیو ندارم...

تا زمانی حق با توعه که من هندزفریم تو گوشمه!

+حالم بدع-چراااا؟ +همینطوری 🙃

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده خجالت میکشیدی از اینکه ای...

اره خلاصه من حسود نیستمhttps://wisgoon.com/salma_0

خودا گفته حسود ها میرن جهنم انقدر حسودی نکن اره باخودتم🫵😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط