{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تسلیت میگم برادر🙂💔

تسلیت میگم برادر🙂💔
https://wisgoon.com/siyaghalam
غم آخرت باشه..
( مامانش مرده، شوخی نیست )
دیدگاه ها (۷)

فعلا حال فعالیت ندارم...وقتی برگشتم فعالیت میکنیم🫠🎀

پاکش کننننننن پاکش کن اومد بالا سرتتتتتهک شدیم ای آی رو پاک ...

ناشناس استوری میشه

باح

عمو سهیل سلبا تسلیت میگم انشاالله غم اخرت. باشه

بهنام عزیزم، هیچ کلمه‌ای نمی‌تونه غم از دست دادن مادر رو توص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط