{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


لاشی‌باشی‌میخوانِت‌سادِه‌باشی‌میگانِت-!

#خاص
دیدگاه ها (۱)

کی پیشته شبا که غصه داری؟همونو یه تَنه گاییدم.#خاص

شما از تنهایی میترسید من از بودن با کسایی که ادای خوب بودن ر...

●━━── ᴵ'ᴹ ᶠᵁᴸᴸ ᴼᶠ ᴰᴵᴱᴰ ᴰᴿᴱᴬᴹˢ ─⇆پُرم از آرزوهايِ دفن شده . ...

•بپا چون بد دهنم حروم نشی لاشی-!#خاص

مجبوری همیشه قمگین لاشی تا بجای اینکه خوشحال باشی😮‍💨😔

خاص باش تو دنیای که همه لاشی شودنع.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط