{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👌 👍

👌 👍
دیدگاه ها (۳)

گریه داره نه خنده....

‏هدیه دولت شب میلاد پیامبر گرونی و سهمیه‌بندی بنزین بود چقدر...

من با اکسیژن زنده نیستم با نفسهای تو زنده ام ♥

مشکل مهربونا اینه که فک میکنن همه مثل خودشونن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط