{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..✍

..✍

فَقَط می گیرَد ...

اَمّا هیچ بارانی نمی آیَد ..!!

دِلَم چون آسمانِ

" عَصرهایِ جُمعه "

غَمگین اَست ..!!
دیدگاه ها (۲)

چرا عقلم نمیتونه جلوی دلم بگیره چراااااا

رخدادم ب باد رفته خسته نباشید

سرما خوردگی خر است

به یادت و برایت نوشتـن زیباست .....بخـوان ... بدان ... ...

مثل یك مُرده كه يكمرتبه جان می گیرد دلم از بُردن نامتهيجان م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط