از زمان کوروش بزرگ نهایت دو
از زمان کوروش بزرگ نهایت دو
سه هزار شاهزاده داشتیم الان بالای
ده هزارتا آغازاده داریم، بدون سیرمونی
والا ملخ هم اینجوری به
کشتزار حمله نمیکنه که اینا به
مال مملکت حمله کردن.
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://t.me/monlightyy/AAAAADwlabGn5JpFx5ds8A
سه هزار شاهزاده داشتیم الان بالای
ده هزارتا آغازاده داریم، بدون سیرمونی
والا ملخ هم اینجوری به
کشتزار حمله نمیکنه که اینا به
مال مملکت حمله کردن.
از کانال من در تلگرام بازدید بفرمائید*
https://t.me/monlightyy/AAAAADwlabGn5JpFx5ds8A
- ۹۴۶
- ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط