{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه اسکار هم باید بدیم به کسایی که از درون

یه اسکار هم باید بدیم به کسایی که از درون
داغونن اما از ته دل میخندن...!
دیدگاه ها (۱)

#بله اینجوریاس😊 😜

یه بیشرف که ب خاطر پرسپولیس به دین و حضرت محمد هم توهین کرد ...

بععععلللللله

[-‏باید تحقیر شده باشی تا لذت غرور رو بفهمی•••

عشق باید از ته دل باشه.. #ایران #عاشقانه #چشم

احتیاج داریم به یه خوشحالیه از ته دل...

احتیاج داریم به یه خوشحالیه از ته دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط