{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی تو ایرانم بود!!!!!

کاشکی تو ایرانم بود!!!!!
دیدگاه ها (۳)

o_O

اگه رفتم حتما امتحان میکنم

من نمیدونم این هدفش از رشد کردن چیه :-[

فکر میکنین چی گفته؟!

کاشکی ایرانم داشت😮‍💨هعی

ایرانم آبادی تو قافیه شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط