و هنوز هم اسلحه در دستش مانده است.
و هنوز هم اسلحه در دستش مانده است.
برای دفاع از وطن و مردم جانش رافدا کرد...
قابل توجه مسئولین بی خاصیت...
برای دفاع از وطن و مردم جانش رافدا کرد...
قابل توجه مسئولین بی خاصیت...
- ۱.۳k
- ۱۲ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط